.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه پرز برای محمد رویانیان؛
رئال مادرید پاسخ پرسپولیس را داد

 شمال نیوز: فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در پاسخ به درخواست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای سفر کهکشانی ها به ایران نامه ای را برای محمد رویانیان ارسال کرد و در مورد حضور تیم فوتبال این باشگاه در تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

در متن نامه رئیس باشگاه رئال مادرید خطاب به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از طریق روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اختیار گروه ورزشی مهر قرار گرفت آمده است:

«نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم. در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، بسیار خوشحال می شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه های تیم رئال مادرید گنجانده شود.

می خواستم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل برگزار خواهد شد و بسیاری از بازیکنان ما در تیم های حاضر در این مسابقات شرکت خواهند داشت. تیم هایی که به طور قطع به مراحل نیمه نهایی و نهایی جام جهانی خواهند رسید و زمانی که بازی ها به پایان رسد، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی خود را داشته باشند.

ما در حال بررسی هستیم که چطور می توانیم با توجه به تاریخ شروع مسابقات لیگ اسپانیا، این مسابقه را برنامه ریزی کنیم. با توجه به این مسائل، تقویم بازی های تیم در سال جاری مقداری پیچیده شده، با این وجود همانطور که پیشتر هم گفتم، ما همه کار خواهیم کرد تا برگزاری این بازی را برای امسال ممکن کنیم.

در همین رابطه و برای انجام مذاکرات بیشتر، به زودی دعوت نامه شما را جهت سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد.» /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.